Politica de returnare
Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere conform OUG 34/2014 Art.9, fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute de lege (cheltuielile directe de returnare a produselor).
Pentru returnarea produsului completati formularul, asigurandu-va ca produsul pe care doriti sa il returnati indeplineste conditiile de retur sau trimiteti e-mail pe adresa office@pannonhar.ro mentionand nr. comenzii.
Cumpărătorul care retrage din contractul la distanță are următoarele obligații:
- Produsele vor fi expediate cu componentele sau accesoriile primite la cumpărare, în perfecta stare de functionare.
- Produsele trebuie sa aibă aspectul identic cu cel avut la primirea lor și după caz, să aibă sigiliile intacte sau sa nu prezinte urme de deterioarare.
- Costul transport aferent returnării produselor cade în sarcina Clientului.
- Pachetul/colețul trebuie să fie cu deschidere la livrare, pentru a putea fi verificat la primire
Cererile de returnare vor fi soluționate într-un termen de 14 de zile de la data comunicării către Pannon SRL la office@pannonhar.ro sau la nr. telefon 0744.244.406
Contravaloarea produsului se va face în maxim 14 zile calendaristice prin refund pe contul de card sau ordin de plată în contul IBAN specificat în cererea de retur.
PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur indiferent de modalitatea de achiziție (comandă online, livrare sau ridicare din depozit)
Vom rezerva dreptul de a refuza returul în următoarele cazuri:
- în cazul în care cererea de returnare depășește termenul de 14 zile lucrătoare de la data intrării în posesie a bunului
- în cazul în care Produsul a fost folosit sau montat
- în cazul în care Produsul are urme de uzură sau este incomplet
- bunuri care sunt, după livrare, inseparabil amestecate cu alte elemente
- în cazul în care etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc